Lortpunk Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Hej Jag vill ta bort msn den inbyggda i windows.Men vet ej hur man ska göra.Har hört nåt om att man ska in i windows mappen och greja.Verkar farligt .nån som kan förklara på ett enkelt sätt hur jag ska göra (A)(E) Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote
e-son Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Eftersom det inte finns någon "inbyggd" msn i windows, så utgår jag ifrån att du menar "Windows Messenger"..... den avaktiveras enklast med en fil som heter "shootthemessenger.exe"....och bifogas detta inlägg! Quote
Guest yassin_2999 Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Eller du kan du gå till: "Lägg till/Ta bort program" > Välj fliken på vänstra sidan: Lägg till/tabort Windows Komponenter. Markera Windows Messenger och klicka på nästa. Lycka till Quote
Dennis86 Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Öppna kör och skriv in: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Quote
Guest yassin_2999 Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Öppna kör och skriv in:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Alltid lättare med en kod ;D Quote
Lortpunk Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 Tack för hjälpen.Nu fick jag bort messenger.Vad skulle man göra utan alltomxp.se Quote
Sir_N Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Tack för hjälpen.Nu fick jag bort messenger.Vad skulle man göra utan alltomxp.se Man skulle kanske kunna söka på Google... ;D /Sir_N Quote
Recommended Posts