Guest Naturguiden Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Finns det sådana på marknaden??? och i så fall vart Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Jag googlade lite så märkar att det verkar inte finnas färdigt. Hittade detta: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=229521 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 En DVI-ingång behöver per definition inte vara digital. I själva verket delar man upp DVI-standarden i tre olika varianter: * DVI-A Klarar endast analoga(!) signaler. * DVI-D Klarar endast digitala signaler. * DVI-I Klarar både analoga och digitala signaler i samma ingång. Din projektor klarar DVI-I vilket innebär att det inte ska vara några problem med att koppla en RGB-signal till ingången, bara man hittar rätt adapter. Jag vet dock inte var man kan hitta en scart->DVI, men ett alternativ annars borde väl vara att ta en scart->VGA och koppla på en VGA->DVI. Kan ju iofs bli rätt dyrt kan jag tro. Hittade detta på annat forum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts