arnada Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Känner att jag får bidra med lite guider från min egna sajt ibland VLC Gammal 1. Starta VLC och välj Visa och sedan spellista. 2. I spellistan väljer du Hantera och sedan Tjänsteidentifiering. 3. Välj nu Shoutcast TV-Tablå VLC Ny 1. Starta VLC och välj Spellista och sedan Visa Spellista 2. Välj Spellista < Ytterligare källor och sedan Shoutcast Tv-tablå Quote
fetis Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Du berättade detta för mig idag, men är så glömsk så jag fick googla upp svaret och svaret jag hittade var också från dig haha Tack för tipset! Quote
Olivier Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Coolt! ;D Tack så mycket, kom rakt in i början av Pirates Of Carrabean. (Desync.com (Awesome movies)) ;D Quote
sourna Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Det fungerar inte på nya versioner? Hur gör man då ? Quote
arnada Posted March 26, 2009 Author Posted March 26, 2009 Meny Spellista < Visa Spellista Meny Spellista < Ytligare källor < Shoutcast tv-tablå Quote
sputnick89 Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Nån som vet några olika bra kanal där dom visar bra filmer serier i bra kvalitet? var lite svårt å hitta bland alla! Quote
PCGuiden Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Meny Spellista < Visa SpellistaMeny Spellista < Ytligare källor < Shoutcast tv-tablå Funkar inte Quote
boxxen Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Tack för tipset,,,, kan man fylla på med flera kanaler boxxen Quote
arnada Posted May 19, 2009 Author Posted May 19, 2009 Funkar inte Ibland så får man stänga ner VLC och starta programmet igen för att få fram Shoutcast tv-tablån. Tack för tipset,,,, kan man fylla på med flera kanalerboxxen Jag tror inte man kan lägga till fler i listan... Men om du har manuella adresser/streams som du hittat så kan du ju göra en egen spellista och spara spellistan. Quote
Recommended Posts