Gå till innehåll

Program för att koppla upp sin Sony Ericsson P1i


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

och så skall det inte vara sony Ericssons egna program helst något annat, Sony Ericssons program fungerar ej så bra tycker jag...

Jag ansluter med USB mellan dator och telefon

Tacksam för förslag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P1:an är nog den enda Sony Ericsson jag INTE använt den till... jag kör bara överföring i "filöverföringsläge" samt använder Bluetooth för installation av program, teman och ringsignaler.

Vad jag förstår så funkar programmet fint till P1.an också.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte mpe fungerar att synka UIQ telefoner, My phone explorer är i första hand utveckad för k750, k800.

Att SonyEricsson Pc suite vill installera saker när du ansluter telefonen är väl inte så konstigt, telefonen behöver ju installeras.

så koppla du in din p1a, och låt den installera klart telefonen och dess drivrutiner så ska det nog fungera för dig med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

My Phone Explorer fungerar bara delvis med UIQ telefoner...förhoppningsvis kommer en version som tar även UIQ.

Har själv en W960 (samma som P1 innanför skalet) och SE pc-suite fungerar helt OK tycker jag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade också MyPhoneExplorer nu ikväll... skäms lite för att jag föreslog det nu, då jag märker att det inte funkar med Symbian-telefoner.

Håller med tidigare inlägg... det är inget onödigt som installeras i datorn. Låt det ta vad som behövs på skivan och sen är det gjort. Möjligen får du plocka hem sneaste PC Suite för att få den kompatibel med Vista. Vilken version du har på tillhörande skiva vet ju bara du.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...