Gå till innehåll

Bluetooth-ikon vill ej vara dold


Belsebub

Recommended Posts

Det spelar ingen roll hur många gånger jag ställer in i egenskaper för aktivitetsfältet att jag vill bluetooth-ikonen ska vara dold. Varje gång jag startar om datorn så kommer den fram igen och blir dold vid inaktivitet istället. Jag vill ju ha kvar ikonen, fast dold. Går detta att ställa in i registret eller nått i den stilen?

Detta gäller laptopen och den stationära med vista på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spelar ingen roll hur många gånger jag ställer in i egenskaper för aktivitetsfältet att jag vill bluetooth-ikonen ska vara dold. Varje gång jag startar om datorn så kommer den fram igen och blir dold vid inaktivitet istället. Jag vill ju ha kvar ikonen, fast dold. Går detta att ställa in i registret eller nått i den stilen?

Är det så att du använder Microsoft IntelliPoint? Musprogrammet! Jag har nämligen samma fenomen med det programmet! Inget att göra åt tyvärr, en bug/felkodning som microsoft har nonchalerat sen första version av programmet. Rutan där man bockar ur iconen i systray, fungerar helt enkelt inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope tror inte det, kollar i enhetshanteraren så använder jag detta (se bild längst ner).

Om det är det du menar?

Men hur menar du att musprogrammet kan ha med problemet att göra?

Jag hade inte problemet för någon månad sedan och vad som hänt där i mellan varför den nu visas vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope tror inte det, kollar i enhetshanteraren så använder jag detta (se bild längst ner).

Om det är det du menar?

Men hur menar du att musprogrammet kan ha med problemet att göra?

Jag hade inte problemet för någon månad sedan och vad som hänt där i mellan varför den nu visas vet jag inte.

Nej, du använder tydligen inte IntelliPoint,.... men i det ingår en blåtands-mjukvara som kanske används i andra program också! Jag skulle kunna tänka mig att det finns i t.ex IntelliType som är en mjukvara för microsoft tangentbord. Samma eller liknande blåtandsprogramm finns säkert i fler program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...