Lasse B Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Hej. Hur vet man om SPT 3 är korrekt instalerad ??? Efter instalationen av den fick jag som tillval Microsoft Net Framework 1 och 2 an. Men 3 an har inte kommit ???? Kan den månne komma senare ?? Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Microsoft Net Framework 3 är integrerad med SP3, som jag har uppfattat det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 Tackar, hoppas att det nu stämmer som du säger. När jag går in på egenskaper i den här datorn står det service pack 3, är det ett tecken på att det är rätt installerat ??? Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 När jag går in på egenskaper i den här datorn står det service pack 3, är det ett tecken på att det är rätt installerat ??? Japp..... så är det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 En sista fråga. Har just nu instalerat Office 2007, fick tidigare service pack till office och några uppdateringar. Ingår servicepacken och uppdateringarna för Office i Service Pavk 3 ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 En sista fråga.Har just nu instalerat Office 2007, fick tidigare service pack till office och några uppdateringar. Ingår servicepacken och uppdateringarna för Office i Service Pavk 3 ????? Nej Office är ett fristående programpaket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 Ja jag märkte det nu. Uppdateringarna kom. Tack för fin hjälp, det gläder mig att alla är så hjälpsamma. Tackar. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts