kal Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 > Hej Jag har ominstallerat Windows Xp home med Sp3 streamat, men kan inte se nån avinstalltionsikon i Kontrollpanelen "Läggtill o tabort Program", är det meningen att man inte ska kunna ta bort SP3! OM man nu skulle vilja det? : Quote
kudden Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Jo du kan återställa den till ett tidigare datum innan du installerade.det gjorde jag eftersom inte min funkade.bara i felsäkert läge :)Eller kan du via lägg till och ta bort program kryssa i rutan visa uppdateringar och ta bort det där. Quote
e-son Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 > HejJag har ominstallerat Windows Xp home med Sp3 streamat, men kan inte se nån avinstalltionsikon i Kontrollpanelen "Läggtill o tabort Program", är det meningen att man inte ska kunna ta bort SP3! OM man nu skulle vilja det? : Har du installerat XP från en cd med SP3 integrerat, så kan du inte ta bort servicepacken.... det är bara när man uppdaterar en befintlig installation, som man kan backa! Quote
Recommended Posts