Gå till innehåll

[LÖST] Stänga av Winamp innan avslut av Windows?


Belsebub

Recommended Posts

Jag får alltid upp en ruta när jag stänger av xp att winamp måste avslutas genom att trycka på stäng innan datorn stängs av. Jag vill helst inte in i registret o pilla men finns det något annat sätt att slippa rutan? Annars får det väl bli registret  :-

Ämnet redigerat av Mickilina, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fluorescent79

Dum fråga kanske. Men har du provat med att faktiskt avsluta winamp innan du stänger av datorn??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fluorescent79

Det är för att andra programtillverkare har fattat att om man gör rätt så blir det bättre. Har altid haft skumma problem med just winamp, och på grund av dessa mysko grejjer slutat använda programmet.

Så jag skyller på att det är en bugg i programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slutade använsda Winamp för det började kännas som bloatware, plus att jag hittade foobar2000 i samma veva.

edit: Jag antar att du har kollat om det finns en nyare version av Winamp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, men jag gillar winamp och vill gärna fortsätta använda programmet. Det är ju bara detta som jag har haft problem med. Jag har den senaste versionen.

Inte säkert det hjälper.... men du kan ju prova att installera om winamp! Kanhända du har städat bort någon fil som borde vara kvar!    ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...