pTr Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Varför är det så dålig bild kvalite i Google Eart ??? Se bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Där är mörkt och dålig kontrast nere mellan husen. Med lite ljus så kan man läsa av bilmodellerna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pTr Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 Jämför här med en bild ifrån en annan dator. Nån som vet var man kan ladda ner äldre versioner av Google Earth? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Jämför här med en bild ifrån en annan dator.Nån som vet var man kan ladda ner äldre versioner av Google Earth? http://www.oldapps.com/Google_Earth.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Jag använder senaste versionen av Google Earth (4.3.7204.0836 (beta)), och får en bildkvalitet som i det bättre av de två bildexemplen. Någon felaktig inställning i ditt program? Testa att gå in på Verktyg > Alternativ > Återställ standardvärden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pTr Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 Jo jag har återställt allt till standard värden. Om man tittar på den första bilden så ser man på höger sida en vågrätt linje och jag tycker det ser ut som att bilden inte är helt nerladdat. När man zommar in på ny områden så tar det bara nån sekund så stannar nerladdings ikonen upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts