DAson Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 "Hej" Har en fråga angående Vista och dess uppdateringar. Vad gör en uppdatering till Windows XP i Vista? Är det något viktigt med den uppdateringen, bara undrar och inget annat. tänker inte röra den heller. Tacksam för svar och om någon har fått den uppdateringen med. //DAson ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Tacksam för svar och om någon har fått denuppdateringen med. Vad är det för uppdatering, artikelnummer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jo vi disskuterade detta lite innan och om jag inte minns helt fel så var det uppdateringar som var för både XP och Vista. I alla fall vet jag att det inte var något fel om man fick uppdateringar för XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Precis... Jag testade att byta nedladdnings språk från engelska till svenska och då byttes Vista mot XP för den nedladdningen. De har säkert en gemensam nedladdning till både XP och Vista 32-bit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts