Guest fjamsetramsa Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Ngn som vet när det ändras så det överstiger 5.9??? Quote
Andreas Stenhall Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Bra fråga som jag själv har ställt till Microsoft. Jag skulle få svar direkt från produktgruppen men har inte hört något. Ska följa upp det! Quote
Guest fjamsetramsa Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Kanske ingen brådska då man känner sig pressad av att köpa bättre prylar...min dator är på 5.9 nu så det kunde varit kul om man kunde sett skillnaden på dom olika komponenterna om det gått upp till typ 9.9... Quote
Guest Lasseska Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Kanske ingen brådska då man känner sig pressad av att köpa bättre prylar...min dator är på 5.9 nu så det kunde varit kul om man kunde sett skillnaden på dom olika komponenterna om det gått upp till typ 9.9... Du får väl ändra manuellt så du blir nöjd c,windows,performance,winsat,datastore, högerklicka på xml dokumentet o välj redigera i översta raden "systemscore, memoryscore mm ändra sifrorna till max 9,9. spara klicka på system i konrtollpanelen och njut av dina "höga" poäng. Quote
waxinator Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Härligt Lasseska ;D !!! NU går min dator MYCKET fortare 8)... ...och tänk bara vad mycket pengar jag sparade på detta Quote
Guest Lasseska Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Härligt Lasseska ;D !!! NU går min dator MYCKET fortare 8)......och tänk bara vad mycket pengar jag sparade på detta Visst nu ser det mycket bättre ut ;D ;D ;D Själv har jag numera 9.9 hade ju bara 3.6 innan Quote
MadMax Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 LOL ser mycket bättre ut nu med tanke på min spec ;D Tackar.. Quote
Recommended Posts