gimholt Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 Hej, Jag behöver hjälp! Jag försöker importera mina MS Outlook 2003 *.pst filer från min gamla dator (XP) till min nya Vista-maskin med MS Mail (Windows Mail ver 6.0.6000.16386). När jag väljer Arkiv/Importera/Meddelanden/Microsoft Outlook så får jag direkt upp ett felmeddelande "Det går inte att importera meddelanden från MAPI-klienten. Ett fel har uppstått" Vad göra? Min *.pst fil ligger där vacker på min nya dator men jag får ju inte ens en chans att försöka importera den... Mvh / Joakim Quote
aok Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 När du fått reda på ur du ska göra vill jag oxå veta ok Quote
Xomilpa Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Känner inte till Outlook, men i Outlook Express finns det en funktion där man exporterar alla mejl till en fil. Denna fil kan man sedan importera i Vistas Mail. Filen är bökig att hitta, ligger under de privata mapparna. Om ni inte hittar sökvägen så återkom skall jag försöka finna sökvägen på min gamla XP-dator. Quote
Recommended Posts