vajlent Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Varför har dessa börjat dyka upp i denna mapp och vad är det för filer? Tack på förhand... //vajlent. Quote
waxinator Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Det är tydligen Register filer. Varje användare har ju personliga delar/inställningar i Registret. Normalt skall du inte se dem eftersom de är dolda. Ändra tillbaka i Mappalternativ så du inte ser Dolda filer mera. Jag är ofta inne i Registret och har därför en hel del fler filer och loggar än vad du har. Quote
vajlent Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Konstigt att dom visas för jag har inte ändrat på något!? Quote
waxinator Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Om du tar fram filernas Egenskaper så skall rutan "Dold" vara markerad (och utskuggad). Quote
Superlight Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Som sagt det är registerfiler enligt denna länk: http://tinyurl.com/y29543 Sådana där filer har jag också i min XP burk. Quote
Recommended Posts