Gå till innehåll

Registry Booster 2 - Errors


fetis

Recommended Posts

Jag har tidigare använt en hel del Registry Booster 2 till Winxp utan några konstigheter, bara goda resultat.

Men nu har jag haft Vista 64-bit ett tag och jag tog steget att köra programmet på Vista. Men jag tycker att den har hittils hittat överdrivet många Errors. Har den flippat ur eller är det verkligen så många konstigheter?

Jag har innan valt ta bort/fixa alla problem när jag hade XP, men jag vet inte om jag ska våga göra det denna gången.

Jag kan skicka med en logg senare när den är färdig om det skulle behövas.

regboosteril2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skall nog inte använda det programmet på 64-bitars system, om du inte är väldigt kunnig, när det gäller registret! Vad jag kan se, är det till för 32-bitars, endast! Stor risk att det vill rensa ut allt 64-bitars ur registret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ett ögonblick sedan fick jag följande svar från deras support team:

"At present we're not supporting Vista 64 bit although many of our customers use our products with Windows 64 bit editions without a problem. We are planning to implement full 64 bit compatibility soon."

Är du ägare till en registrerade licens av RegistryBooster2 så skriv till supporten och hör vad de föreslår att du skall göra. Kanske att de också kan ge en ungefärlig tidsplan när 64-bitars versionen kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...