Guest Lasseska Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Går det att ex få backknappen på musen att fungera i XP. Använder mig av PC2007. Quote
e-son Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Det går ju alltid att installera ett musprogram.... beroende på vad för mus du har! Quote
Guest Lasseska Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Jag har en "microsoft intellimouse explorer 3.0". Jag kollar om jag hittar nån programvara. För vanliga drivrutiner går ju inte att lägga till i den virtuella miljön. Quote
e-son Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Då var det lätt.... Testa nån av dom som finns på denna länk! http://www.microsoft.com/sverige/products/...lliPoint%204.12 Edit: Bägge skall funka till Intellimouse Explorer och XP! Quote
waxinator Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Virtual PC 2007 har egen mus, ljud och nätkort... det blir svårt att få till annat musprogram... Detta beror på att musen aldrig presenteras direkt för Virtual PC 2007. Det emulerade Windows får sin mus-information via PC-emulatorn. Försöker man ändra musens drivrutin manuellt i Enhetshanteraren till MS Intellimouse 3.0 så slutar musen helt att fungera. Quote
Guest Lasseska Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Virtual PC 2007 har egen mus, ljud och nätkort... det blir svårt att få till annat musprogram... Jo tack jag märkte det, fick iallafall in ett av programmen. Men tyvärr hjälpte det inte. Jag får försöka att leva utan backknapp då Quote
Olivermannen Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Kontakta Microsoft, du är trots allt deras kund, kanske rent av betalande kund. Att deras mus skall fungera i deras mjukvara anser jag vara en självklarhet som de borde åtgärda omedelbums. Stå på dig Quote
Recommended Posts