Champion Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Har haft problem med datorn sedan SP3 blev installerat och har fått hjälp av windows suppor 3 ggr tidigare. Problemet nu och har varit sedan SP3 blev install är att då jag har Google vertygsfält och då jag är inne på en websida och länkar vidare så står det "Websidan kan inte hittas" samma är det om jag är inne på Googles sökmotor, kommer inte in på andra websidor 1 på 20 funkar. De ringde just nu från Windows och bekräftade att det inte funkar med vissa 3:je parts program. Har haft XP sedan det kom och det här är det värsta jag varit med om, man håller på att bli tokig. Tydligen är det fler som har problem med detta enligt supporten. Var även i kontakt med HP och de rekomederade mig att göra en ny installation av XP och inte lägga in SP3. Finns det några andra lösningar ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Det är ju HP-datorer med AMD-processor som kan drabbas, dock inte alla och det ska finnas en fix för detta, vilket har tagits upp tidigare i detta forum, som du kanske har missat. Det är för övrigt inga problem med SP3 som jag har märkt. Jag uppdaterade via update och det funkade på mina bägge datorer som förvisso har intel-processorer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Allt är inlagt i den, om du läser mer så ser du att Windows support bekräftar att det är fortfarande problemmmed SP3 och det finns inte många på HP som har installerat SP3 de törs inte, för mycket problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 Det är inte bara HP:s datorer som det är problem med, många med AMD-processor har samma problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Kör regfilen i tråden nedan innan du installerar sp3. Körde den själv på en hp pavilon häromdan och de funka perfekt. http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g71169#msg71169 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts