Gå till innehåll

Kan inte logga in i spel!


Recommended Posts

Tjena!

Detta började för några dagar sedan då jag skulle in på World of warcraft. Den fastnade på connecting. Jag trodde då att servrarna var nere så jag struntade i det. Samma sak hände idag med. Steam och Battlefield 2 fungerar inte heller då de säger att de inte får anslutning.

Jag kan logga in på msn och vara ute på nätet. När jag ska tanka torrents så står de still medan Direkta Nedladdningar fungerar!

Tror problemet uppkom av när jag installerade detta men jag är inte säker: http://hotspotshield.com/

Det är inget virus och jag vet många som använder det. Det är iallafall avinstallerat nu men problemet kvarstår.

Jag har Försökt reparera nätverket men det hittade inga problem och jag har installerat om Nätverks drivern men det gör ingen skillnad :o!

Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Sitter du å surfar på ett offentligt nätverk?

Programmet funkar nog förträffligt att kolla mejl och annat personligt på en "offentlig" anslutning..(typ flygterminaler o.dyl.)

Jag tror att du sitter hemma på din bredbands anslutning och då anser jag att du inte behöver programmet, så avinstallera det.

Angående login/torrent felen du får tror jag knappast att de stora speltillverkarna stödjer inloggning via en VPN anslutning. Inte ens programtillverkaren av programmet tror jag vill ha torrent trafik via sina VPN anslutningar.

Du läste väl: "* 3GB of free bandwidth is offered within a rolling 30 day window. Additional bandwidth may be purchased thereafter. See Terms and Conditions for complete program information."

Tänker du verkligen betala extra för att surfa när du uppnått 3GB/30dagar?

Och är du rädd för att få WOW kontot kapat? Se då till att ha ett starkt lösenord och installera inte addons från icke kända/rekommerade sidor/tillverkare. Scanna din dator regelbundet för att hålla trojaner/keyloggers borta, för det anser jag är det vanligaste sättet att bli av med kontot.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...