samyaz Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Datorn hänger sig direkt när jag öppnar Huawei 3g programmet. Detta har börjat efter sp3 installation. Jag har intallerat om win xp pro och har uppdaterat alla drivrutiner på min Sony Vaio. Jag har ett pc-kort Huawei 3g E620 från Telia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Du är inte den enda som fått problem efter en SP3 installation kan jag säga, det är åtskilliga vid det här laget. Kolla om du hittar nåt här. http://forum-hk.huawei.com/jive4/forum.jsp...amp;orderStr=33 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hammare Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Jag använder en dosa utanför och första gången jag installerade gick allt fort. När jag stängde av datorn och startade upp tog det sex minuter innan jag kom ut (från ansluta till jag fick upp webbläsaren), alla processer låste sig! En sak löste låsningen: NetEagle 5.50! ...nu väntar jag kanske 30 sekunder. Jag har abonnemang hos 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts