pven Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Ska köpa ny dator snart och har tänkt att installera antingen Norton 360 2.0 eller ESET Nod32 Smart Security System Har inte bestämt om jag ska köra vista 32 eller 64 bitars om det nu spelar in på vilket Antivirusprogram man väljer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 NOD32 = Inga problem. Norton kan det bli problem med. Eftersom jag har använt NOD32 sedan 2001 på mina datorer är valet lätt. Skulle jag välja idag så blev det utan tvekan NOD32 eller Eset Smart Security. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Ska köpa ny dator snart och har tänkt att installera antingen Norton 360 2.0 eller ESET Nod32 Smart Security SystemHar inte bestämt om jag ska köra vista 32 eller 64 bitars om det nu spelar in på vilket Antivirusprogram man väljer? "Norton Antivirus" är ett skämt idag. Det enda dom är bra på är att marknadsföra sig. Inget mer. kenta Link to comment Share on other sites More sharing options...
pven Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 Provade att ladda hem en trial version av "nod32 internet security" funkar skit bra blir att installera det på nya burken sen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Provade att ladda hem en trial version av "nod32 internet security" funkar **** bra blir att installera det på nya burken sen ! Låter som ett bra val. Dessutom kan jag säga att jag läst att Norton skall vara löjligt krävande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pven Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 Provade att ladda hem en trial version av "nod32 internet security" funkar **** bra blir att installera det på nya burken sen ! Låter som ett bra val. Dessutom kan jag säga att jag läst att Norton skall vara löjligt krävande. kan jag tänka mig ! provade att ladda ner 30 dagar "demo version" gick inte att installera det strulade. Tankade hem "nod32 internet security" istället funkade utan problem ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnRIz Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 NOD32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kafferast Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Då bryter jag av lite och säger Norton. Hade dock stora problem med Norton årsmodell 2005 som satt i min HP laptop. Tog bort det och problemet med en dator som hängde sig konstant försvann. Nu vid mitt nya dataköp tog jag norton 2008 igen trots att jag bestämt mig för att inte göra det. Stressad att komma igång var orsaken. Dock har mycket hänt dessa år och tror verkligen att man rättat till sina problem. Har man en ny dator kan man inte skylla på att Norton tar för mycket kräm. Men detta är Nortons sista chans för mig, minsta lilla problem och det ryker för alltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Då bryter jag av lite och säger Norton. Hade dock stora problem med Norton årsmodell 2005 som satt i min HP laptop. Tog bort det och problemet med en dator som hängde sig konstant försvann.Nu vid mitt nya dataköp tog jag norton 2008 igen trots att jag bestämt mig för att inte göra det. Stressad att komma igång var orsaken. Dock har mycket hänt dessa år och tror verkligen att man rättat till sina problem. Har man en ny dator kan man inte skylla på att Norton tar för mycket kräm. Men detta är Nortons sista chans för mig, minsta lilla problem och det ryker för alltid. Inte för att vara dum på något sätt. Men vad jag läst om runtom på nätet så har Norton bara blivit sämre för varje år. 2008 versionen var extremt krävande. Det är vad jag läst i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts