Isak Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 Hej Jag kör Vista Ultimate. Jag skulle vilja veta hur jag får upp Documents på Desk-Top har den nu som shortcut och det vil jag inte. Med tack Isak Quote
waxinator Posted August 20, 2008 Posted August 20, 2008 Är det så här du menar ? Personalize på Desktop och alternativet i vänsterkollumnen "Change desktop icons"... (Se bild) Quote
Stim Posted August 20, 2008 Posted August 20, 2008 Om jag förstår dig rätt.. Om du kör med klassisk start-meny så får du fram det på skrivbordet men annars högerklicka bara på skrivbordet > Anpassa > klickar på länken "byt ikoner på skrivbordet". I dialogrutan som dyker upp kryssar du sen bara i de ikoner du vill ska visas på skrivbordet. "MY Documents" får användarnamnet som namn och det är kryssrutan "Användarens filer" som kryssas i för "MY Documents" Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.