Isak Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Hej Jag kör Vista Ultimate. Jag skulle vilja veta hur jag får upp Documents på Desk-Top har den nu som shortcut och det vil jag inte. Med tack Isak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Är det så här du menar ? Personalize på Desktop och alternativet i vänsterkollumnen "Change desktop icons"... (Se bild) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted August 20, 2008 Author Share Posted August 20, 2008 Hej jag mena som i XP MY Documents Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Om jag förstår dig rätt.. Om du kör med klassisk start-meny så får du fram det på skrivbordet men annars högerklicka bara på skrivbordet > Anpassa > klickar på länken "byt ikoner på skrivbordet". I dialogrutan som dyker upp kryssar du sen bara i de ikoner du vill ska visas på skrivbordet. "MY Documents" får användarnamnet som namn och det är kryssrutan "Användarens filer" som kryssas i för "MY Documents" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted August 20, 2008 Author Share Posted August 20, 2008 Tackar så mycket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts