Streakyferret Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Hejsan! Jag var tvungen att kolla på detta forum om dessa ballongtips som dyker upp i nedre högra hörnet hela tiden. Jag använder Tweak UI och har ställt in att jag inte vill ha några ballongtips. Och det funkar fint, inga alls. Men ljudet är kvar! Och jag använder en USB connector för att använda internet på mitt Nintendo Wii, så det kommer hela tiden att "ett system är kopplat till datorn". (Men då fortfarande, inga bubblor som syns) Jag har kollat massor av svenska och engelska forum men jag hittar inga som har samma problem som jag. Hoppas att någon kan hjälpa mig! (Och jag rör mig inte mycket på forum annars, så jag är inte säker på kategorin alls. Ursäkta mig om det är väldigt fel.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Vill du ha bort ljuden? Kontrollpanelen < Ljudenheter < ändra ljudschema Och ljuden i datorn finns i C:WindowsMedia Ifall du behöver bläddra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Markera där Landsfiskalen angav Enheten är ansluten och välj ljudet (inget). Du kan göra samma sak med Enheten är frånkopplad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Streakyferret Posted September 5, 2008 Author Share Posted September 5, 2008 Tack så väldigt mycket, båda två. Nu är det tyst och lugnt igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts