Jump to content

ImgBurn-problem

Guest Naturguiden

Recommended Posts

Guest Naturguiden
Posted

Får upp denna när jag skall bränna Vobfiler, vad är detta??

Någon som vet

Guest Naturguiden
Posted

Jo det vet jag, men jag skulle vilja vet vad det innebär för jag har inget som stoppar vad jag vet

Posted
Jo det vet jag, men jag skulle vilja vet vad det innebär för jag har inget som stoppar vad jag vet

Jag kan inte svära på det... men det beror troligen på dålig firmware till spelaren! Just dom där TSST har kända problem ihop med Vista. Men det är som sagt bara en gissning!

Guest Naturguiden
Posted

Jag kan inte svära på det... men det beror troligen på dålig firmware till spelaren! Just dom där TSST har kända problem ihop med Vista. Men det är som sagt bara en gissning!

Det funkade med det programmet och vista ultimate x64 och x32 och xp .. i går men idag funkar det inte....

Inga varningar i enhetshanteraren och samma brännare....

Något annat program som man kan använda för att bränna vob filer med kanske kan rekomenderas???

Guest yassin_2999
Posted
Något annat program som man kan använda för att bränna vob filer med kanske kan rekomenderas???

Jag kör Nero 8, och det fungerar felfritt, både på XP o Vista 32-bit. Bara att lägga till alla VOB-filer is VIDEO_TS mappen.