Gå till innehåll

Notepad (Anteckningar) med "Ribbon"!


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Gäst DimensionX
Du skall få ett smått ironiskt svar.

Jag citerar dig.

Denan tråden handlar om att Notepad har kommit med Ribbonutseende, och att Notepad då förlorar sin minimalism.

Den perfekta orsaken att byta till Notetab.

A :) Där hade du mig, nästan :) Åter igen kan jag få dig på fall:

"Om du hade läst tråden" (Gör det nu förfan) "Så hade du sett att det rörde sig om ett hemmameck, alltså inte något som kommer hända med den officiella Notepad"

Nära, mycket nära, men åter igen sköt du dig i foten.

Nåväl, jag trodde du skulle fatta galoppen om att jag totalt lattjar med dig (det betyder att jag skojjar med dig), men du fortsätter spamma om ditt älskade program så jag ser ingen anledning att fortsätta prata.

Hej hopp, ta de chill.

Brukar låta så när argumenten är slut. ;)

Jo, jag läste tråden och undrade varför man överhuvudtaget skulle köra notepad. Och då gav jag ett tips på ett fungerande program istället.

Rätta mig om jag har fel. :)

al6, inte för att verka dum på något sätt, men du verkar nästan vara lite dator hypokondriker, dvs en som är livrädd att köra något annat än det som redan finns i Windows. Det mesta går lätt att både installera och ta bort, det är ingen fara med program tagna från de större freeware sajterna. Tro mig, de flesta progg är rena skräpet som finns inbyggda i Windows, nödfalls program som inte duger till något ändå.

Men det vet man när man testat bättre gratis alternativ.

Så var aldrig rädd att testa något nytt, du kan bli positivt överraskad. :)

Jag är också noga med datorn, har nu kört i två och ett halvt år, utan att nåt hänt alls, inget virus, ingenting. Ändå har jag installerat MASSOR med gratis alternativprogram.

Sådär, nu är det här glömt till nästa tråd jag postar i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att du svarar utan att nämna någon speciell funktion i ditt program, vi gör framsteg och kan snart kommunicera som männsikor, jag är förbluffad över din inlärningskapacitet :)

Jag försöker stänga denna fåniga diskussion, men eftersom du fortsätter att förolämpa mig så blir jag tvingad ett svar.

Jag har inte slut på argument, jag kan svara på denna tråden tills du slutar, men jag anser att mina ord som nu finns i detta forumet bör räcka för de som läser tråden ;D

Nej men seriöst vad håller vi på med? Detta är riktigt löjligt och ändå är jag en så där 30 år yngre än du. Vi bör sluta nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Otroligt roligt detta  :D

håller med jag höll på al6 vi kanske skulle ha en liten omröstning om vem vi höll på

tub

Jo, den i underläge brukar få sympatierna. :)

(lugn, skojar bara, bra kommentar va?) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja  nu var det nog inte så i det här fallet tyckte helt enkelt att al6 stod för argumenten medans du med en dåres envishet upprepade att notetab var bäst vilket den kanske är synd nog kommer jag efter den den här verbala slagväxlingen aldrig att röra notetab ty så är jag beskaffad skulle aldrig heller röra Ulf Peder Olrogs konserverade gröt

tub

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
nja  nu var det nog inte så i det här fallet tyckte helt enkelt att al6 stod för argumenten medans du med en dåres envishet upprepade att notetab var bäst vilket den kanske är synd nog kommer jag efter den den här verbala slagväxlingen aldrig att röra notetab ty så är jag beskaffad skulle aldrig heller röra Ulf Peder Olrogs konserverade gröt

tub

Det är inte min förlust. Själv kör jag Notetab pro. :)

Vad du kör, är upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
var bara tvungen att lägga mig i....  :D :D :D

Tråden Stenis skapade var om ett notepad program med Ribbon looken och al6 reagerade på att du DM gick offtopic o snacka om notetab....

let it go man

peace  :)

Jo, jag vet att jag gick off topic och rekommenderade ett alternativ, det skulle jag givetvis inte ha gjort. Så nästa gång så går jag inte off topic. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...