Jack Bauer Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Någon som vet om det finns något annat program till min Nokia 5300 Xpress Music, för att föra över musik m.m ??? Använder idag Nokias egna PC Suite, men tycker det är svårjobbat och det finns inte så mycket inställningsmöjligheter. B.la vill jag kunna visa olika album av resp. artist, men eftersom jag har en massa musik i underkataloger så visas detta inte i NMM. Tips på andra program ??? Quote
Jack Bauer Posted September 26, 2008 Author Posted September 26, 2008 Det finns tydligen en uppdatering till Nokias PC Suite. Skall installera den sedan. Tråden avslutad 8) Quote
Manneman Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Nackdelen med Nokia PC Suite har du redan upptäckt... Har du inte redan en kortläsare i datorn så skaffa dig en sådan istället. Mycket enklare att peta in minneskortet i datorn (med SD-adapter) och lägga dina album/mappar direkt på kortet. Efter det gör du en uppdatering av musiken i telefonen... ett himla jobb jämfört med SE telefoner... men ändå bättre än att strula med Nokia PC Suite. Mange Quote
Recommended Posts