delgad Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Hej, har en liten bärbar som jag kör Vista och Office 2007 på men det fungerar verkligen dåligt. Alla "Office-program" hänger datorn stup i kvarten, stänger jag av office-programen så fungerar datorn utan problem. Har testat att installera om office. Installerat alla uppdateringar men inget hjälper... Någon som vet om det finns några kända problem kring detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Hej, har en liten bärbar som jag kör Vista och Office 2007 på men det fungerar verkligen dåligt. Alla "Office-program" hänger datorn stup i kvarten, stänger jag av office-programen så fungerar datorn utan problem. Har testat att installera om office. Installerat alla uppdateringar men inget hjälper...Någon som vet om det finns några kända problem kring detta? Prova Open Office: http://sv.openoffice.org/ /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Jag kör Office 2007 utan några problem. Konstigt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Jag kör Office 2007 utan några problem. Konstigt... Ja, jag också! /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Kör du med SP1 både för Vista och för Office? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Kör du med SP1 både för Vista och för Office? Sorry, efter närmare titt så har jag jue för f** Office 2000, :-[ funkar felfritt. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Jepp, både Vista och office 2007 har SP1 installerat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts