MoniqueB Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Har fungerat jättebra att ladda ner torrent. Nu står det, går ej att ladda ner Torrent, platsen finns inte eller kan ej hittas, försök senare. Har telia bredband och xp. Quote
Jack Bauer Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Du har inte tagit bort eller flyttat torrent-filen som behövs för nedladdningen? Har råkat ut för samma sak, och det var bara att börja om. Van använder du för torrent-klient? Quote
MoniqueB Posted September 29, 2008 Author Posted September 29, 2008 Har inte flyttat eller tagit bort filen. Jag använder U-Torrent. Quote
Jack Bauer Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Ok, kolla att sökvägen till filen är rätt. Då brukar det bli fel om programmet försöker hitta filen där den låg sista gången den användes för upp eller nedladdning. Prova med detta innan du startar uTorrent: lägg torrent-filen på ett annat ställe och prova att ladda ner den igen. Funkar ej detta så avinstallera uTorrent och installera det på nytt. Vet att det vart mycket krångel med denna torrent-klient med, så testa Vuze ( Azureus ) ist. Tycker det fungerar bättre och det finns mer att ställa in. Vad är det du försöker att ladda ner? Quote
MoniqueB Posted September 29, 2008 Author Posted September 29, 2008 Tack, jag ska pröva detta. Försöker att ladda ner allt möjligt jag hittar på PB Quote
Recommended Posts