DAson Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Vart kan man få tag på äldre ATI drivrutiner t.ex. version 8.7 utan Catalyst Control Center. Fick problem med version 8.9 i Crysis Warhead fick jag första blåskärmen och i Crysis fick jag den 2 blåskärmen. Snälla hjälp!! //DAson Quote
JoWa Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Äldre drivrutiner finns på FileHippo. De tycks innehålla CCC, men det kan du ju avinstallera (minns ej om man rentav kan välja bort det vid installation?). Quote
JoWa Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Finns också på ATI-sidan, såg jag nu, med eller utan CCC! Quote
DAson Posted October 5, 2008 Author Posted October 5, 2008 Tack JoWa hoppas detta funkar bättre då än version 8.9 som jag testade och som inte var bra. //DAson Quote
LightningStrike Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Om du vill ha lite bättre/modifierade eller snarare optimerade drivrutiner http://www.omegadrivers.net/ finns både för ATI och nVidia Quote
Recommended Posts