CL Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 när jag varit inne på "Min Dator". När jag stänger så slutar alltid utforskaren att fungera och startas om. Det kommer inget meddelande om lösning. Finns det någon som har en lösning på detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Började detta efter att du installerat något nytt program? Google ger en massa olika lösningar på problemet: http://www.google.se/search?hl=sv&q=ut...ta=lr%3Dlang_sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 hade också detta problem en tid med vista home premium men löste detta med att hela tiden vara uppdaterad och plocka bort program som inte är 100 vista kompatibla. mvh linnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 haft likande problem att utforskaren slutar svara speciellt efter man satt i en dvd/cd-skiva och är för snabb med utforska den. Händer inte alltid men hänt ett par gånger samband med det men fungerar som vanligt igen efter att skivans innehåll lästs in riktigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts