Gå till innehåll

Vad har du för Performance Index i Windows 7?


Andreas Stenhall

Recommended Posts

"Refresh Now" kan vara bra göra när det är grått som på bilden.  För uppdatera indexet.

när jag gör det så får jag detta! hur kan jag fixa det?

Ingen aning faktiskt. Du hittar kanske nån lösning på länken.

http://thesource.ofallevil.com/communities...p;sloc=&p=1

Annars kan du kanske surfa runt lite på fel meddelandet  och se om du hittar nån lösning.

Googla till exempel på:

"Cannot complete assessment. The assessment or other operation did not complete succesfully. This is due to an error being reported from the operating system, driver, or other component"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst fjamsetramsa

Hmm, är inte riktigt med på vad du menar. Vad har du läst och vad har du inte läst för artiklar om Windows 7? Att prestanda förbättras, det vill säga att det är snabbare än Windows Vista, är något som berör alla, likaså att kompatbiliteten med program och hårdvara bibehålls. Dessutom är Windows 7 mer anpassningsvänligt än tidigare Windows. Läs även http://www.alltomxp.se/windows-7/19-window...-nyheterna.html så kanske du får mer klarhet i nyheterna

Ber ödmjukast om ursäkt Stenis...det va jag som inte läst på ordentligt...MVH/F

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har ni lyckats få såna här höga resultat för W7. Jag ligger stadigt på nästan samma nivå som jag har i Vista. Vad är hemligheten? Det hade ju inte varit helt fel att ha lite högre värden.

Fast andra sidan med sånt gigantiskt mycket större resultat i W7, men inte i vista, så kanske jag skulle börjat funderar på om det inte är något fel på denna Performance funktion/tekniken i Vista/W7, som gör att det inte fungerar som det skall, när det är såna här stora skillnader?

Grejerna som sitter i burken (som jag antar den mäter på) är ju också den samma så jag förstår inte riktigt hur det kan bli såna här gigantiska skillnader, mellan Vista och W7?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...