Jump to content

Cmdagent.exe upptäckte ett fel och måste stängas

DAson

Recommended Posts

Comodo firewall !?

Byt version, kolla om de har någon senare, brukar hjälpa vid såna där fel, så gå till deras hemsida och leta efter ny version och/eller felet på deras Supportsidor, men då måste du nog översätta till engelska först ...

Annars kan du ju leta på Göbbels:

http://www.google.com/search?num=20&hl...;q=cmdagent.exe

Men har programmet avslutats, så ska du ABSOLUT starta om Windows FÖRST - NU - DIREKT, för annars har du sannolikt ingen Firewall längre!!!

/LbL!

Nu är det så att jag har haft CIS, men tog bort det och installerade Avast Antivirus istället för jag är mer van vid det. Men jag använder mig av Windows inbyggda brandvägg. Är det en kvarglömd fil som spökar tro. Det här hände igår!

//DAson

Guest DimensionX
Nu är det så att jag har haft CIS, men tog bort det och installerade Avast Antivirus istället för jag är mer van vid det. Men jag använder mig av Windows inbyggda brandvägg. Är det en kvarglömd fil som spökar tro?

//DAson

När du skall avinstallera program, testa detta. :)

http://www.revouninstaller.com/

Hm, det skall finnas två exemplar av cmdagent.exe (så länge CIS är installerat): C:ProgramCOMODOCOMODO Internet Securitycmdagent.exe och C:ProgramCOMODOCOMODO Internet SecurityRepaircmdagent.exe.

Har du rensat registret efter avinstallationen av CIS?