Gå till innehåll

Cmdagent.exe upptäckte ett fel och måste stängas


DAson

Recommended Posts

Comodo firewall !?

Byt version, kolla om de har någon senare, brukar hjälpa vid såna där fel, så gå till deras hemsida och leta efter ny version och/eller felet på deras Supportsidor, men då måste du nog översätta till engelska först ...

Annars kan du ju leta på Göbbels:

http://www.google.com/search?num=20&hl...;q=cmdagent.exe

Men har programmet avslutats, så ska du ABSOLUT starta om Windows FÖRST - NU - DIREKT, för annars har du sannolikt ingen Firewall längre!!!

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det så att jag har haft CIS, men tog bort det och installerade Avast Antivirus istället för jag är mer van vid det. Men jag använder mig av Windows inbyggda brandvägg. Är det en kvarglömd fil som spökar tro. Det här hände igår!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Nu är det så att jag har haft CIS, men tog bort det och installerade Avast Antivirus istället för jag är mer van vid det. Men jag använder mig av Windows inbyggda brandvägg. Är det en kvarglömd fil som spökar tro?

//DAson

När du skall avinstallera program, testa detta. :)

http://www.revouninstaller.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, det skall finnas två exemplar av cmdagent.exe (så länge CIS är installerat): C:ProgramCOMODOCOMODO Internet Securitycmdagent.exe och C:ProgramCOMODOCOMODO Internet SecurityRepaircmdagent.exe.

Har du rensat registret efter avinstallationen av CIS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...