Nightportier Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Som rubriken säger.. denna tangentbordskombination fungera ej längre.. Det enda jag gjort är att flytta datorn från ett LAN och hem igen. Borde ju inte inverka så mycket på tangentbords layout tycker man.. Så min frågan är, hur i sjuttsingen får jag det att fungera igen.. bra irriterande måste jag säga. MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Jag tycker det mest låter som trasigt tangentbord...! Har du möjlighet att prova med ett annat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuko Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Du har kanske tryckt ALT + SHIFT och ändrat din tangentbordslayout till engelsk. Då funkar inte Alt Gr + 2 = @ . Du får testa trycka ALT + SHIFT igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 i cmd är nog är @=alt+064 (kan vara användbart) = alt+092 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torekebab Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Man kan också trycka CTRL+ALT+2 så får man fram @. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts