Tony Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Hej. Det här meddelandet får jag när jag försöker installera en uppdatering från Microsoft update. "Kumulativ säkerhetsuppdatering för Internet Explorer 7 för Windows XP (KB956390) installerades inte". Har XP Pro med SP 3 installerat. Varför? Tony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Du kan prova att ladda ner och installera den manuellt! Var uppmärksam på eventuella felmeddelanden, så blir det lättare att gå vidare, ifall inte detta heller fungerar! http://www.microsoft.com/downloads/details...c0-17f6b4b97975 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Hej e-son. Gjorde som du föreslog. Då fick jag den att laddas in. Tack för hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts