Gå till innehåll

Behövs ATI och CCC?


Recommended Posts

Omformaterade datorn förra torsdan och sakta aktiverat sak för sak nyss w.mediaplayer men tvekar om Ati  och ccc för datorn funkar ju ändå utan dom, läste att man kan avinstallera ccc men programmen finns inte i program och funktioner.Om jag klickar på Atiikonen så installeras ccc också. Så hur gör jag ??? Fråga 2 :är det normalt att man får hjälp dvs när något behöver åtgärdas på datorn så är det programet blåmarkerat- exempel:när jag nyss klicka på startmenyn så vart standardprogram markerat och när jag titta så var det felinställt så jag fick rätta det,händer tittsom tätt och borde väl vara tacksam men känns som om vi är 2 om datorn så jag får lätt noja.m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ATI och CCC är drivruitner, och dessa behöver du för att ditt grafikkort skall fungera d v s visa bilden på skärmen., så där skall du inte avaktivera eller avinstallera något.

På fråga 2 så förstår jag inte riktigt frågan, men det kan säkert någon annan hjälpa till med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...