Jump to content

BootSafe 2.0.1000 [Startkonfigurerare]

Recommended Posts

Posted

Problem att komma åt startalternativen med hjälp av F8-tangenten? För omständligt att starta om i felsäkert läge med Systemkonfiguration (msconfig)?

Använd det lilla portabla gratisprogrammet BootSafe!

IMGBootSafeScreenTitle.gif

Operativsystem som stöds: Windows 98, 98SE, ME, 2000 och XP. Windows Vista stöds inte!

Laddas ned från www.superadblocker.com.

BootSafe medföljer även vid installation av SuperAntiSpyware.

Posted
Den var inte dum!   ;D

Nix, inte dum alls! :)

e-son, fungerar den med Vista? Det står “Supports Windows 98, 98SE, ME, 2000 and XP” på info-sidan. Jag har ingen möjlighet att testa Vista-kompatibeliteten… ???

Posted
e-son, fungerar den med Vista? Det står Supports Windows 98, 98SE, ME, 2000 and XP på info-sidan. Jag har ingen möjlighet att testa Vista-kompatibeliteten ???

Nope... en del skumma saker händer, dock ingen falesafe reboot!    :( 

Posted

e-son, fungerar den med Vista? Det står “Supports Windows 98, 98SE, ME, 2000 and XP” på info-sidan. Jag har ingen möjlighet att testa Vista-kompatibeliteten… ???

Nope... en del skumma saker händer, dock ingen falesafe reboot!    :(   

Det var ju tråkigt, men tack för besked i frågan. Testade du med 64-bitars Vista (om det nu gör någon skillnad?)?

Posted
Det var ju tråkigt, men tack för besked i frågan. Testade du med 64-bitars Vista (om det nu gör någon skillnad?)?

Testade bägge.... ingen skillnad!

Posted

Testade bägge.... ingen skillnad!

Testade du även att köra i kompatibelitetsläge?