Gå till innehåll

Windows live spaces


Recommended Posts

Så har då Microsoft i sin oändliga visdom bytt layout för windows live spaces. Och ärligt talat är det riktigt dåligt. Det ser ut som de har viljat "facebookifiera" sidan men misslyckats. Totalt. Det värsta är väl att ens riktiga namn nu syns i profilen och att alla kan se det. Jag som har varit noga och fyllt i allting inkl hemort blev lite chockad när även den var publik. Det gick ifs efter lite letande att göra de delarna icke publika, men det känns som ett övergrepp av microsoft att utan förvarning göra dessa ändringar... Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har då Microsoft i sin oändliga visdom bytt layout för windows live spaces. Och ärligt talat är det riktigt dåligt. Det ser ut som de har viljat "facebookifiera" sidan men misslyckats. Totalt. Det värsta är väl att ens riktiga namn nu syns i profilen och att alla kan se det. Jag som har varit noga och fyllt i allting inkl hemort blev lite chockad när även den var publik. Det gick ifs efter lite letande att göra de delarna icke publika, men det känns som ett övergrepp av microsoft att utan förvarning göra dessa ändringar... Vad tycker ni andra?

Vad jag tycker...? Håll dig borta från allt vad så kallade sociala nätverkssidor heter, eller om det inte går... låt åtminstone bli att lämna ut massa privata uppgifter om dig själv! Förr eller senare kommer det att användas emot dig....tro mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...