DAson Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Kan inte få Subwoofer nummer 2 att funka den är kopplad på ljudutgång 2 (orange) för t.ex. subwoofer eller andra högtalare. Om jag ska spela musik så hörs bara högtalarsystemet som står på skrivbordet. Men subwoofern vill inte funka som vanligt men den hörs om jag testar ljudet. Har installerat extra drivrutiner för att få subwoofern att funka men denna gång vill den inte det. Skickar med bildexempel på hur ljudeffekthanteraren ser ut. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted December 21, 2008 Author Share Posted December 21, 2008 Problemet löste jag själv tog bort dem nuvarande drivruitner och installerade dem drivrutiner från Windows Update och startade om. Installerade DirectX 9.0c Aug & Nov 08. Installerade dem ljud drivrutiner jag hade nedladdade sen tidigare och startade om. Och nu funkar subwoofer nummer 2. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Precis det, hade jag tänkt föreslå. : :D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts