Jack Bauer Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Har fått Nero 8, och jag undrar om det går att installera på flera datorer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted December 25, 2008 Author Share Posted December 25, 2008 Ok, men jag undrade helt enkelt om det gick att installera det på flera datorer? Då skall man ju inte behöva ändra i några filer om det fungerar eller är möjligt. Om man t ex installerar det på en dator, kan man sedan installera det på en annan då?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 ja..blockera i brandväggen ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted December 25, 2008 Author Share Posted December 25, 2008 Eh, vad har brandväggen med saken att göra? hhmm, gör ett sista försök.... Säg att jag installerar det på en kompis dator, sedan på min dator hemma. GÅR detta UTAN att behöva ändra i något program eller i någon fil question? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Nero 8 finns att hämta gratis på : http://nero-8.se.malavida.com/d3948-ladda-ner-windows Eller frågar Du om det är etiskt, om det är skivversionen ? Du får avgöra själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Blockerar du i brandväggen så blir det ingen koll på hur många gånger du installerat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Själv använder jag en rätt gammal version av Nero som bara är runt 14 MB stor. Flera hundra meg för ett brännprogram, störtlöjligt. Vad ingår härnäst? Nero Office (183 mb), Nero CAD (614 mb) och Nero 3-D Control Center (400 mb). Och kanske några Nero spel. Nero ver 10, 3.2 Gig. Okey, Nero är ett bra brännprogram, men väck med all bloat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts