Gå till innehåll

Brother HL-730+


DAson

Recommended Posts

Har en dator till med Windows 7 Beta installerad på så och tänkte installera skrivaren igår på den datorn. Men när jag skulle installera skrivaren så fanns inte modellen Brother HL-730+ vad göra. Finns det inga drivrutiner till den skrivaren i Windows 7 Beta 1 Build 7000, det fanns andra Brother skrivare men ej min skrivarmodell. Skulle vilja använda den skrivaren när det inte finns så vet jag inte hur jag ska göra! Hjälp mig snälla.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar det inte nu, men hade vi inte ett inlägg om en annan Brother skrivare för nån månad sen, och där var den ju samma modell som nåt annat fabrikat, som HADE drivrutiner, vad det nu var för fabrikat på den andra, men nåt japanskt märke var det iallafall!

Vista drivisar funkar ju garanterat till Win7 oxå, men försök att söka på Göbbels efter vilket ANNAT fabrikat din skrivarmodell motsvarar, så kanske Win7 har drivisar!

/LbL!

[Edit]

Ahhhhhhh, Lexmark är samma som Brother, åtminstone en del modeller, så ta reda på vilken Lexmark modell som motsvarar din Brother, så kanske den Lexmark drivaren finns i Win7 !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Har försökt 3 ggr att installera min skrivare i Windows 7 men har fått meddelandet Failure se den bifogade bilden. Den söker på Windows Update som den brukar göra hämtar hem drivrutinen och ska installera den och då dyker Failure upp. Går det att installera skrivaren manuellt?

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in i Windows Update manuellt och sökte efter uppdatering då drivrutinerna till min Brother HL-730+ dök upp den hämtade hem drivrutinerna och installerade dem och jag hörde det klassiska ljudet när den kände av skrivaren så nu är den installerad. Kollade i Devices and Printers och där finns min skrivare installerad.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...