Gå till innehåll

Aktivera W7


majoren

Recommended Posts

Har några regnycklar om ngn vill ha..

Ja, vid nerladdningen av Beta 1 fick man en nyckel men jag uppdaterade sidan flera gånger och fick på det sättet ca 7 nycklar... bug?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa nycklar kan användas för att aktivera Windows 7 beta. Vad jag har läst så är det dessa 10 som används (av alla beta testare) för att aktivera. Betan går ut 1/8-09 men innan dess har det garanterat kommit en ny beta/RTM...

---- 32 bit ----

6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

---- 64 bit ----

JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4

RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH

482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M

7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3

D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa nycklar kan användas för att aktivera Windows 7 beta. Vad jag har läst så är det dessa 10 som används (av alla beta testare) för att aktivera. Betan går ut 1/8-09 men innan dess har det garanterat kommit en ny beta/RTM...

---- 32 bit ----

6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

---- 64 bit ----

JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4

RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH

482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M

7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3

D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9

Ja det är dom här nycklarna jag fick också, så det stämmer. En sak bara det är ingen uppdelning mellan 64 och 32-bitar, alla nycklar funkar på alla 7or :) I alla fall aktiverade jag mitt 32-bitars med min nyckel för 64-bitars.

Vad syftar du på med crackar och skit? slmgr är en dokumenterad del av operativet....

slmgr går under kategorin skit, speciellt när det finns lagliga nycklar som gör så du kan skicka feedback och utnyttja OSet fullt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slmgr går under kategorin skit, speciellt när det finns lagliga nycklar som gör så du kan skicka feedback och utnyttja OSet fullt.

Jag kunde skicka feedback utan att ha aktiverat.

Windows blir inte begränsat för att man kör slmgr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har W7 på min Acer Aspire 6920 och jag är mycket nöjd atm. installerade den för 3 timmar sedan och inga problem. om någon vill snacka om W7 via MSN så kan ni adda min msn: -tagit bort-

jag håller med innan eller några dagar efter 1/8-09 så kommer en ny beta ut.. längtar tills det gör det W7 är så snyggt!

Redigerad av morno
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...