Rebom Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Har ett problem med utorrent som säger så här efter några min nedladdning (Access is denied) och har googlat lite men fattar inte mycket av det jag har läst och hoppas ni kan hjälpa mig med det;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Är det vid ett enstaka tillfälle eller återkommande? Vissa torrenter kräver inloggning eller är begränsade till ett visst antal mottagare. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Du kanske sparar nerladdningarna till en mapp som du inte har tillgång till utan UAC? Test kör µTorrent som administratör? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted January 26, 2009 Author Share Posted January 26, 2009 nu har jag hittat felet och det var så enkelt så jag skäms och skriva det men jag skriver ändå hehe hade inte kryast i kör som admin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts