Gå till innehåll

Kan inte logga in med lösenord


Olivier

Recommended Posts

Hej,

Jag kommer inte in på datorn med mitt lösenord.

Är säker på att jag inte bytt eftersom t.o.m lösenordsledtråden fortfarande är densamma.

Just nu kommer jag bara in på datorn genom att logga in med fingeravtryck.

Hjälp? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Det var min första tanke också, men så var inte fallet :(

Nån annan som suttit vid datorn eller gjort förändringar eller så? Är du säker på att lösenordet du skriver verkligen är det rätta? Har du bytt men glömt det eller kan någon annan ha ändrat det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan har försökt komma in på datorn, men lyckades inte. (Testade olika lösenord ungefär 10 gånger.)

Jag är säker på att jag inte själv bytt eftersom lösenordsledtråden fortfarande är "Efter Visa"dvs "sju" (Windows sju). Ingen annan kan ändra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan har försökt komma in på datorn, men lyckades inte. (Testade olika lösenord ungefär 10 gånger.)

Jag är säker på att jag inte själv bytt eftersom lösenordsledtråden fortfarande är "Efter Visa"dvs "sju" (Windows sju). Ingen annan kan ändra det.

Antagligen kan kontot vara låste efter tre felaktiga försök. Logga in och byt lösenordet om det går efter att ha loggat in. (om det går alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...