Nisse hult Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Nar jag markerar ett bibliotek i utforskaren med ett enkelklick sa oppnar sej biblioteket som om jag skulle ha dubbelklickat pa det. Mycket irriterande. Hur blir man av med detta ofog? Det ar ju nar jag dubbelklickar pa biblioteket eller enkelklickar pa +tecknet brevid som det ska oppna sej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Hej, Den här datorn (eller vilken mapp som helst), Verktyg, Mappalternativ…, fliken Allmänt, Klickningsalternativ, välj Dubbelklicka för att öppna (enkelklicka för att markera). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse hult Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 "Dubbelklicka för att öppna (enkelklicka för att markera)" ar markerat, bade pa denna dator i Vietnam och den hemma i Sverige. Sedan borde jag fatt mail om ditt svar eftersom jag kryssade den rutan nar jag reggade mej... Fler forslag, somebody.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazze34 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 "Dubbelklicka för att öppna (enkelklicka för att markera)" ar markerat, bade pa denna dator i Vietnam och den hemma i Sverige.Sedan borde jag fatt mail om ditt svar eftersom jag kryssade den rutan nar jag reggade mej... Fler forslag, somebody.. Jag hade ett såsdant fenomen med,, de va min mus som spökade bytte ut den sedan va de borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse hult Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Vanlig mus pa stationar dator samt mousepad och usb-mus pa barbar dator. Same shit. Och i registret finns varken Double-click eller Single-click. (Eng ver). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazze34 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Vanlig mus pa stationar dator samt mousepad och usb-mus pa barbar dator. Same shit.Och i registret finns varken Double-click eller Single-click. (Eng ver). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts