Gå till innehåll

Produktnyckel Office hem och studentutgåva 2007?


Recommended Posts

Hej o hå!

Jag vet inte om någon kan hjälpa mig med att hitta rätt i djungeln av Microsoft office galna sidor.... eller kanske har råkat ut för det här själva.

Jag har köpt en ny dator och då fanns ett utvärderingsprogram av Office hem- och studentutgåva 2007 förinstallerat och som gäller i 60 dagar. Har ju aktiverat denna med produktnyckel m m.

När jag köpte datorn fanns inte det fullvärdiga programmet i butiken men köpte och betalade för ett sådant då, och fick åka och hämta det en vecka senare.

Nu när jag ska installera den fullvärdiga versionen så kan jag inte förstå vilken produktnyckel som ska fungera. Enligt instruktionerna när jag startar upp så ska det vara 25 siffror. MEN på min programkartong och etikett så finns det endast en så lång kod som innehåller 26 tecken!!!! Och när jag skriver in denna så vill den inte godkänna vissa siffror i denna kod!

Varför är allting så svårt....... någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pippi!

Har du kontrollerat på CD-Fodralet (baksidan) om där finns någon lapp fastklistrad med en 25-siffrig kod?

Eller kan det vara som så att det är den programnyckel som du har till ditt utväderingsprogram som skall användas?

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pippi!

Har du kontrollerat på CD-Fodralet (baksidan) om där finns någon lapp fastklistrad med en 25-siffrig kod?

Eller kan det vara som så att det är den programnyckel som du har till ditt utväderingsprogram som skall användas?

MVH/Malou

He he he... :wacko::wacko: jo.....efter mycket om och men så upptäckte jag ju att det satt ett lapph-----e INUTI förpackningen! Jag som suttit och stirrat mig blind på den lapp som är fastklistrad ovanpå förpackningen (där äkthetsbeviset finns) och där det finns mikroskopiskt små siffror och bokstäver.

Men nu verkar det som att jag inte kommer åt någon funktion där jag kan skriva i programnyckeln överhuvudtaget..... för när jag klickar på länken för aktivering så får jag bara upp ett tomt Worddokument!! Alltså ingen aktiveringslänk alls. VAD HAR JAG GJORT!!! Jag ger snart upp! Eller....... kan jag göra så att jag tar bort utvärderingsmodulen och installerar den köpta programvaran direkt? Eller är det så att dom har någon koppling till varandra på så sätt att båda måste synkas på nåt vis...? Windows Vistanovisen....!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he he... :wacko::wacko: jo.....efter mycket om och men så upptäckte jag ju att det satt ett lapph-----e INUTI förpackningen! Jag som suttit och stirrat mig blind på den lapp som är fastklistrad ovanpå förpackningen (där äkthetsbeviset finns) och där det finns mikroskopiskt små siffror och bokstäver.

Men nu verkar det som att jag inte kommer åt någon funktion där jag kan skriva i programnyckeln överhuvudtaget..... för när jag klickar på länken för aktivering så får jag bara upp ett tomt Worddokument!! Alltså ingen aktiveringslänk alls. VAD HAR JAG GJORT!!! Jag ger snart upp! Eller....... kan jag göra så att jag tar bort utvärderingsmodulen och installerar den köpta programvaran direkt? Eller är det så att dom har någon koppling till varandra på så sätt att båda måste synkas på nåt vis...? Windows Vistanovisen....!!

Du kan lugnt byta produktnyckel till den du precis har köpt genom att följa guiden på nedanstående sida!

http://www.tipsomvista.se/office/37-office...ffice-2007.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...