snoman Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 hej jag undra om det någon som vet om det går att ha usb minne som ram minne på windows xp vet att det går göra då på vista men inte på xp. har ni några bra tips som använder norton internet security eller sköna tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Japp! http://www.tipsomxp.se/guider/96-windows-x...windows-xp.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 hej jag undra om det npgon som vet om det går att ha usb minne som ram minne på windows xp vet att det går göra då på vista men inte på xp. har ni några bra tips som använder norton internet security eller sköna tips Om du tänker på "Readyboost" grejen som Vista har så finns det även till XP. Men det som mest liknar det i Vista på XP kostar en slant. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoman Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 okej då vet jag mer tackar för era in lägg .. trodde det var bra ubs minne för att kunna starta upp datorn lite snabbare men det finns nog inte genvägar till sånt . har bara två portar på min mode kort och har 150 bör jag nog byta ut skiten . tackar alla som varar , men nu tror jag nog jag vet vad som är bäst för mej . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts