Cuubar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Hej! Jag har åkt på problem som jag ej kan lösa själv. Jag har grort total ominstallation och formatering flera gånger men problemen fortsätter, min fråga är om det finns problem som kan ligga kvar efter ominstallation och formatering. Hälsningar/klaus Edited February 6, 2009 by Malou Tråden flyttad till Windows XP delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Hej!Jag har åkt på problem som jag ej kan lösa själv. Jag har grort total ominstallation och formatering flera gånger men problemen fortsätter, min fråga är om det finns problem som kan ligga kvar efter ominstallation och formatering. Hälsningar/klaus Kanske en dum fråga men tog du bort den partition som det förra Operativsystmet låg på och skapade en ny formaterad partition för Windows XP? /Deeman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuubar Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Ja det gjorde jag. Kraschar oväntat med explorerfel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuubar Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Det jag undrär är om det finns skit som kan ligga djupare än vad jag kommer åt med en formatering av HD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Det kanske är hårdvaru- eller drivrutinsproblem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuubar Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Tackar för de snabba svaren jag får helt enkelt ta och luska lite på egen hand innan jag återkommer för eventuell mer hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Gärna lite mera info om problemet, kraschar den direkt efter installationen eller efter du har installerat någon programvara? XP servicepack på skivan? Internet i kopplat under installationen? (sasser / blaster?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts