Gå till innehåll

Explorer 8 i Vista Home Basic med SP1


svenfalun

Recommended Posts

Jag har Vista Basic med SP1. Har flera gånger laddat hem Explorer 8, nu senast den sista varianten som släpptes förra veckan. Men likadant varje gång, när jag skriver i adressfältet, kan jag INTE klicka på den lilla pilen till höger och gå till tidigare besökta sidor. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Jag har Vista Basic med SP1. Har flera gånger laddat hem Explorer 8, nu senast den sista varianten som släpptes förra veckan. Men likadant varje gång, när jag skriver i adressfältet, kan jag INTE klicka på den lilla pilen till höger och gå till tidigare besökta sidor. :(

Har oxå Vista Basic med SP1, men har inte liknande problem.

Jag har däremot problem med att behöva godkänna "Adobe Flash" stup i kvarten...

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Vista Basic med SP1. Har flera gånger laddat hem Explorer 8, nu senast den sista varianten som släpptes förra veckan. Men likadant varje gång, när jag skriver i adressfältet, kan jag INTE klicka på den lilla pilen till höger och gå till tidigare besökta sidor. :(

Hur yttrar sig problemet? Är knappen "död", dvs den ändrar inte färg/form då du svävar över den, eller händer det inget när du klickar på den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...