kudden Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 När jag öppnar webbsidan med firefox får jag bara svar att vet inte hur denna adress skall öppnas eftersom protokollet (htpp)inte är associerat med något program.Har försökt att gå till en tidigare återställningspunkt och lägga in firefox på nytt,men inget hjälper.Vad göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Har du provat att ändra startsidan till exempelvis http://google.se? Gå in på "Verktyg" -> "Inställningar" och fliken "Allmänt". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Det spelar ingen roll vilken startsida jag väljer.Det blir samma svar ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Troligtvis har du skrivit htpp och då blir det fel adress. Har du testat att skriva http://? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Ja...Blir galen av sådant här.Men på bokmärken kan jag öppna vad som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Troligtvis har du skrivit htpp och då blir det fel adress. Har du testat att skriva http://? Haha.. fråga om han försökt släppa kudden under armen också? kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Haha.. fråga om han försökt släppa kudden under armen också? kent Det var det enda namnet som var ledigt efter en million svar.Hjälp mig då kentan.Du bor ju också i gbg.Sånna svar när jag skall ut på internet snabbt gör mig vansinnig.Skall jag behöva använda explorer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Det var det enda namnet som var ledigt efter en million svar.Hjälp mig då kentan.Du bor ju också i gbg.Sånna svar när jag skall ut på internet snabbt gör mig vansinnig.Skall jag behöva använda explorer Okej jag försöker.. men du skriver sämre än mej. Kolla här.. hur du säger: "När jag öppnar webbsidan med firefox får jag bara svar att vet inte hur denna adress skall öppnas.." Superlight tror du har problem med 'startsidan'?! Jag tycker din fråga ser ut som att Firefox har tappat sin extension?! dvs .htm .html Förklara bättre.. soo should i try. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Det är som jag skrev från början. man kan bara trycka på ok. och se glad ut.sedan blir skärmen vit,men jag kan gå in på vilken sida jag vill på bokmärken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Det är som jag skrev från början. man kan bara trycka på ok. och se glad ut.sedan blir skärmen vit,men jag kan gå in på vilken sida jag vill på bokmärken.Denna sidan kan inte öppnas.Ursäkta.firefox alltså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Det är som jag skrev från början. man kan bara trycka på ok. och se glad ut.sedan blir skärmen vit,men jag kan gå in på vilken sida jag vill på bokmärken Men snälla kudden, det där var ingen bättre förklaring. ">Det är som jag skrev från början. "> och se glad ut.sedan blir skärmen vit" Blir den vit.. har det snöat in Om klickar på en genväg/icon, öppnar sej FF då? Du kommer in via dina gamla bokmärken.. om du skriver www.google.se - enter. Får du fram google då? Kan du högerklicka på en genväg, håll ner shift, får du fram "öppna med" då? kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Men snälla kudden, det där var ingen bättre förklaring.">Det är som jag skrev från början. "> och se glad ut.sedan blir skärmen vit" Blir den vit.. har det snöat in Om klickar på en genväg/icon, öppnar sej FF då? Du kommer in via dina gamla bokmärken.. om du skriver www.google.se - enter. Får du fram google då? Kan du högerklicka på en genväg, håll ner shift, får du fram "öppna med" då? kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Ja det får jag.Jag kan svara ja på allt.Jag har inte snöat in men jag har hört att det snöar i skåne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Ja det får jag.Jag kan svara ja på allt.Jag har inte snöat in men jag har hört att det snöar i skåne. Jaha? så allt fungerar såpass förutom att startsidan "blir vit"? kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 ja.exakt. <_<Trycker jag på ok. så blir den vit som från början Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 12, 2009 Author Share Posted February 12, 2009 Fick installera om firefox två ggr.idag och plötsligt funkade det. vad hände egentligen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts