DAson Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Min kompis och jag skulle spela spel i nätverk men det gick inte. Det var i måndags vi skulle göra det han kopplade in sin dator i nätverket då gick det för hans antivirus program uppdaterades då. Ända tills jag gjorde en ändring från Workgroup till Mshome så försvann nätverket mellan oss. Bytte till namnet Sovrummet men inget hände då heller. Min dator försvann i hans nätverksplats och hans i min. Nu kan jag inget göra för han kommer inte föränn i morgon. Hoppas på er i forumet med lösning kanske. Gillar inte Windows 7 hans Vista eller? //DAson Quote
gsb Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Börja med att ange samma namn på "nätet" (Arbetsgrupp/Workgroup) som steg 1. /G Quote
Andreas Stenhall Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Läs igenom denna guide för tips: http://www.tipsomvista.se/guider/97-window...-och-vista.html Windows 7 har inga problem att "prata" med varken XP, Vista eller något annat OS. Quote
Recommended Posts