Gå till innehåll

HP 2133 med Vista Basic hänger sig hela tiden


bokossa

Recommended Posts

Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar

Har den alltid varit så eller är det något som hänt på den senaste tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar

hej bokossa .

har du xp skiva och licens så kom hem till mig så ska jag hjälpa dig

agunnaryds experten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...