bokossa Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espingnils Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar Har den alltid varit så eller är det något som hänt på den senaste tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Hej min fru har en hp2133 minidator!! Vista är ju almänt segt på den!!! Men nu hänger den sig så att man inte kan göra någonting!!! Man kommer till skrivbordet men sen är det kört!!! Omstart sen kan det funka om man har tur!!! Är den för klen för vista?? Hur lägger jag in xp på den?? Finns ingen dvdläsare!! Hur sparar jag mitt original vista om jag lägger in xp??? Tacksam för svar hej bokossa . har du xp skiva och licens så kom hem till mig så ska jag hjälpa dig agunnaryds experten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts